writeoff

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Bokrecension

Av writeoff - 25 februari 2014 17:23

Hallå därute! 

Idag läste jag en väldigt intressant bok som jag tänkte ge en recension på   

 

" Kleopatras trädgård "


Av: Martin Widmark

 

Huvudpersonerna David och Larissa är i Rom där heta arkeologiska fynd presenteras:

kartfragment som visar vart Julius Ceasars sommarvilla låg. Där sägs även Kleopatras enorma guldskatt vara nedgrävd. En fanatisk sekt vill hinna första till skatten. Men för att nå sitt mål behöver de en gisslan - David och Larissa luras ner i Roms vindlande katakomber...

 

Min kommentar: Den här boken är något för de historie-intresserade. Dessutom lättläst.

 

Mitt Betyg:        

 

 

Just nu så lyssnar jag på boken "Kaffe med rån", det är en bok som jag starkt rekommenderar.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av writeoff - 16 mars 2014 19:09

Hallå! Jag har haft ytterligare datorstrul, och inte kunnat blogga :(   Men nu tänkte jag dela med mig av vad jag har läst och sett senaste tiden        " Kaffe med rån "   Märtha, Snillet, Krattan, Stina och Anna-Greta har det långtrå...

Av writeoff - 11 mars 2014 16:00

Hej därute! Nu har jag äntligen fått tillgång till en dator    Att vara utan en dator är jobbigt ibland, det är ju på Internet man kan slå ihjäl några timmar ;)       Just nu håller jag och min kompis på att jobba med en egenskriven sång....

Av writeoff - 1 mars 2014 18:58

  Hej!  Mitt sportlov går mot sitt slut, och det är sorgligt    Något som jag gjorde under sportlovet var att gå på bio. Jag såg filmen Frost.     " Frost  (Frozen) " Filmen handlar om prinsessan Anna som ger sig ut på en magisk resa ...

Av writeoff - 25 februari 2014 20:10

  Hejsan svejsan!    Jag ville dela med mig av saker jag brukar göra när jag mår dåligt för att må bättre. Tro mig, dom stunderna kommer rätt så ofta      Jag brukar:  Äta något gott, oftast lite choklad :)   Lyssna på musik Läsa en b...

Av writeoff - 24 februari 2014 10:37

  Hej igen!  Nu ska jag dela med mig av 1 låt som jag tycker om :)       LÅTEN    Jag har spelat fiol i tre år.      En utav de låtar jag övar på just nu är " I see the light"  Jag tycker det är en väldigt fin och härlig låt.  ...

Presentation

Bloggar för att jag älskar att skriva. Och det får mig att må bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favoritmånad? (om du bara får välja en)
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards